Kære %%%KUNDENAVN%%%
Så er vores lille e-handles session overstået. Og det forhåbentligt til alles bedste. Jeg vil rigtig gerne have din bedømmelse, så jeg kan forbedre mig til den næste handel. Er du tilfreds? Eller er der noget du synes jeg skal gøre bedre? Du kan hjælpe mig ved at besvare det spørgsmål på TrustPilot.
Nytter det?
Ja, det nytter. Alle anmeldelser bliver læst, og giver altid anledning til overvejelser. Jeg bliver selvfølgelig altid glad for gode anmeldelser, mens de dårligt bruges til at finde ud af hvad der kan gøres bedre. Målet er også at besvare alle anmeldelser. - Og det går faktisk ret godt.
Jeg gider ikke lige nu, er det virkelig nødvendigt?
Nej! - Jeg vil selvfølgelig blive glad for anmeldelsen, og jeg håber da at den er god. Men det er helt OK. Jeg gør det altså heller ikke altid selv! Og det selvom jeg ved, hvad det betyder for virksomhederne.
Har jeg virkelig kvejet mig?
Jeg er heldigvis også kun et menneske, så der sker fejl, og der sker misforståelser. Har du oplevet noget der er HELT galt, så skriv endelig til mig på carsten@miraca.dk, så skal jeg gøre hvad jeg kan, for at løse det.
Tak fordi du læste mailen, og jeg håber på en god anmeldelse fra dig.
Miraca
Carsten Kvist / ejer